Boka en sjysst rörmokare i Västerås
Beställ enkelt våra populära installationstjänster direkt från vår webbshop. Vi erbjuder ett brett urval av fastpristjänster, som byte av köksblandare, vattenutkastare, toalettstol eller varmvattenberedare med mera.
Boka enkelt våra certifierade rörmokare och gör din installation smidig och bekymmersfri.
Certifierade rörmokare
till ditt hemmafix
Vårkampanj för hemmafix!
<span data-metadata=""><span data-buffer="">Golvstående WC
Ifö <span data-buffer="">Spira 6260 Rimfree
<span data-metadata=""><span data-buffer="">Utomhusdusch Sunny
<span data-buffer="">40L Demerex
<span data-metadata=""><span data-buffer="">Vattenutkastare
<span data-buffer="">Alterna Trädgårdskran
<span data-metadata=""><span data-buffer="">Utomhusdusch Sunny
<span data-buffer="">20L Demerex
<span data-metadata=""><span data-metadata=""><span data-buffer="">20% <span data-buffer="">Rabbat på Duschblandare & Duschset från Oras
<span data-metadata=""><span data-metadata=""><span data-buffer="">Slangset
<span data-metadata=""><span data-buffer="">30m Hozelock
Vad behöver du hjälp med?
-
Kampanj!Installerat & Klart{{ product.brand}}
Hedins VVS svarar på vanliga frågor
Småfix och montering, något andra rörmokare inte vill ta i med tång, det är för omständigt och jobbigt.
Vi däremot, vill vara den som finns där för dig i vått och torrt. En lokal rörmokare som hjälper dig med det enkla, omständiga och jobbiga.
Jag har en produkt som inte är köpt på hedinsvvs.se – kan ni installera den?
Ja det kan vi göra. Var noga med att produkten du köpt klarar av dem svenska byggkraven och regler. Samt uppfyller Säker Vatteninstallation. Vi har tagit fram en speciell prislista för olika typer av installationer där du som kund har köpt en produkt någon annanstans.
Behöver jag vara hemma när arbetet utförs?
Nej, du behöver inte vara hemma när arbetet utförs.
Vad har ni för garantier / hur reklamerar jag om jag inte är nöjd?
Vi följer konsumenttjänstlagen. Den innebär att man som kund måste höra av sig utan dröjsmål när man upptäcker eventuella fel. Beroende på vad som gått snett så har man som kund ibland upp till 3 år på sig att reklamera. Självklart försöker vi hjälpa alla kunder på bästa sätt!
Jag har gjort en bokning – vad händer nu?
Vi hör av oss till dig så fort som möjligt för att boka in en tid. Vanligtvis inom 24h.